Wachtwoord vergeten

Wat kun je doen als je het password vergeten bent?

Het is een veel voorkomend probleem: wat was mijn password ook alweer?

In de VIAG site is er een functie om een vergeten password opnieuw te maken. Je heeft daar wel je emailadres voor nodig. Dat is het emailadres waarop je ook bijvoorbeeld de nieuwsbrieven binnenkrijgt. Dat emailadres hanteren wij standaard ook als de Gebruikersnaam (UserId). Maar dat kunt u aangepast hebben.

Het UserId en het password zijn hoofdlettergevoelig net als het emailadres waaronder je bij ons bekend bent. Vul het emailadres in in KLEINE letters als je dat zelf niet ooit hebt aangepast. Wij gaan altijd uit van kleine letters.

Hieronder de afbeeldingen zoals je ze zult zien bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord (hier is gebruik gemaakt van een fictieve user: Fanciscus van Assisi):

Je logt in en weet het password niet meer

 

Klik zoals links op de link "Wachtwoord vergeten?""

 

 

 

 

 

 

 

Na klikken op de link verschijnt de dialoog hiernaast. Vul hier uw emailadres in zoals dat bij ons bekend is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier is links mijn userid ingevuld, kijk naar het resultaat als je op Send Instructions klikt:

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb mijn emailadres met een paar hoodletters ingevuld terwijl in de registratie mijn emailadres alleen met kleine letters bekend is.

De site geeft aan dat ik met dat emailadres niet bekend ben in de site. We proberen het nog een keer:

 

 

 

 

 

 

Ik heb mijn emailadres nu met alleen kleine letters ingevuld. Ik druk op Send Instructions.

Kijk hieronder voor het resultaat:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik keer terug in de site en krijg de melding dat de instructies naar mijn emailadres zijn gestuurd. Ik kijk hieronder even naar mijn mailbox en zie dat de mail met daarin de link om het password te resetten is aangekomen.

 

 

 

 

 


 


 

 

Door op link te klikken kom je weer terug op de VIAG site om een nieuw password in te vullen.

Als je dat op de twee plekken hebt gedaan klik je op "Update password and sign in"

 

 

 

 

 

 

Het password wordt niet getoond, zoals in het plaatje links.

 

 

 

 

 

 

 

 

Je keert nu terug in de inlogdialoog in de VIAG site. Vul daar weer het userid in en het nieuwe password. Klik op vervolgens op Inloggen

 

 

 

 

 

 

Het resultaat zal de boodschap hieronder zijn: Je bent succesvol inglogd.

Aan de rechterkant van de balk zie je je naam. Door daarop te klikken kun je de profielpagina's binnengaan en het password nog een keer aanpassen als je niet tevreden bent, of je persoonlijke informatie aan passen. Ook staan daar de abonnementen voor de nieuwsbrieven vermeld.

 

Als het nu allemaal nog steeds niet is gelukt, neem dan contact op met frankkerkhoven@viag.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen om de problemen op te lossen.

 

Succes!

Wachtwoord vergeten


Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Sociale Media

LinkedIn: VIAG

Twitter: @ViagEvents

RSS: Nieuwsfeed VIAG

Nieuwsfeeds Overig