Inwoners en ondernemers hebben dagelijks contact met hun gemeente via allerlei kanalen. Waar de een telefonisch contact wil, de ander liever aan de balie langskomt en nog een ander regelt liever alles geheel digitaal van thuis uit.
Hoe kan u als gemeente de ultieme gebruiksvriendelijke klantervaring bieden voor uw inwoners, waarbij ze niet van het kastje naar de muur worden gestuurd en ze transparant inzicht krijgen in hun lopende aanvragen?
Het antwoord hierop: de Omnichannel-tools raadplegen. Door deze oplossing kan u uw inwoners nóg beter ondersteunen en bovendien de actuele wet- en regelgeving rondom overheidsdienstverlening blijven toepassen.
EXPERTS VERTELLEN U MEER over proactieve en transparante dienstverlening tijdens de bijeenkomst die doorgaat op donderdag 7 maart, van 9u tot 16u30. Door de grote interesse is het helaas niet meer mogelijk om fysiek deel te nemen, maar online kan dit wel nog.
Hoe zorgt u als gemeente voor een gebruiksvriendelijke klantervaring voor uw inwoners? Kom meer te weten en sluit online aan bij onze Omnichannel-bijeenkomst. Interessante sprekers vanuit onder andere de Dimpact-gemeentes, gemeente Nijmegen, gemeente Tillburg, etc. delen uitgebreid hun kennis hierover.
KLIK HIER voor het volledig dagprogramma en meer info.