Als u als lid van de VIAG betrokken bent bij deze ontwikkelingen, wordt u van harte uitgenodigd u aan te melden. Als u zelf niet kunt, maar een collega wilt betrekken, is ook die van harte welkom. In de besprekingen gaan we in op de impact voor de gemeente, de manier waarop u zich voorbereidt of kunt voorbereiden en de wijze waarop u als gemeente ondersteund wilt worden. Dit is dé kans om vroegtijdig in het traject invloed te nemen en de belangen van de gemeentelijke informatievoorziening veilig te stellen.
Let op! De sessies zijn interactief en kleinschalig van opzet. Dat kan betekenen dat er meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plaatsen. In dat geval maken we uit alle inschrijvingen een representatieve selectie, gebaseerd op regionale spreiding en gemeentegrootte. Bij voldoende belangstelling organiseren we extra bijeenkomsten. U ontvangt uiterlijk een week van te voren een bevestiging of annulering van uw deelname.
Alle bijeenkomsten vinden plaats in Utrecht en Amersfoort nabij een NS station. Bij uw inschrijving staat vermeld op welke locatie uw bijeenkomst zal plaatsvinden.
Donderdag 26 maart | 9.30 – 12.30 | Doelgroep: informatiemanagers |
Donderdag 26 maart | 13.30 – 16.30 | Doelgroep: dienstverleners |
Dinsdag 31 maart | 13.30 – 16.30 | Doelgroep: omgevingsdiensten |
Datum volgt nog | 13.30 - 16.30 | Thema: instrumenten |
Woensdag 8 april | 9.30 – 12.30 | Thema: werkprocessen |
Woensdag 8 april | 13.30 – 16.30 | Thema: informatievoorziening |
Donderdag 16 april | 9.30 – 12.30 | Doelgroep: beleidsmedewerkers/VTH |
Donderdag 16 april | 13.30 – 16.30 | Thema: rol gemeente en speelveld omgevingswet |
Woensdag 22 april | 9.30 – 12.30 | Doelgroep: juristen RO/AWB |
Donderdag 30 april | 9.30 – 12.30 | Thema: houding en gedrag |
Donderdag 30 april | 13.30 – 16.30 | Thema: ondersteuningsaanbod |
De bijeenkomsten zijn uitsluitend bedoeld voor gemeenten. Voor een deel van de bijeenkomsten geldt een specifieke doelgroep.
Voor meer informatie en aanmelden kijkt u op:http://www.congresenstudiecentrum.nl/producten/invoering-omgevingswet.aspx
Als u vragen of opmerkingen hebt, neem dan contact op met Cees van Westrenen van KING, via cees.vanwestrenen@kinggemeenten.nl of 06 2031 3026.