Thema (digitale) Dienstverlening
Het thema (digitale) dienstverlening 2020 bestaat uit 4 dagen training (2 x 2 dagen) en 1 doe-het-samen dag. De eerste 2-daagse training staat gepland op donderdag 6 en vrijdag 7 oktober 2016 en de doe-het-samen dag op 8 december 2016. De investering voor dit thema bedraagt: € 1.950 euro excl. BTW per jaar. Wilt u alleen deze 2-daagse sessie meedoen dan bedraagt de investering € 500,00 per dag excl. BTW.
Locatie
Op 6 oktober a.s. wordt u om 09.00 uur verwacht bij het Digital Engagement Centre van CX Company, Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ in Amsterdam.
Het avondprogramma wordt vervolgd in het Mercure Hotel Amsterdam City, Joan Muyskenweg 10, 1096 CJ Amsterdam.
Deze locatie wordt ook op vrijdag 7 oktober a.s. gebruikt. Dit is slechts op 350 meter (3 minuten lopen) afstand van CX Company.
Programma tweedaagse – thema (digitale) dienstverlening 2020
Dag 1 inspiratie, kennis, sense making
9.00 – 9.30 uur Kennismaking en uitwisseling verwachtingen
9.30 – 10.00 uur Introductie programma & inleiding op het thema
10.00 – 10.30 uur Verhaal van de context in de context op locatie. Digital Engagement Centre CX Company, klantreizen die altijd succesvol eindigen.
10.30 – 10.45 uur Korte pauze
10.45 – 12.30 uur Inhoudelijke inspiratie Jos Maessen (directeur dienstverlening gemeente Amsterdam & Aik van Eemeren (werkt bij de Chief Technology Office
/Stedelijke Innovatie at gemeente Amsterdam) de emancipatie van dienstverlening
o State of the art overzicht & stand van zaken thema
o Actuele vraagstukken en ontwikkelingen
o Consequenties voor de rol van de gemeente/andere overheid/uitvoeringsorganisaties
o Reflectie op betekenis voor je eigen rol in de gemeente
12.30 – 13.30 uur Lunch
13.30 – 14.30 uur Inspiratieopdracht: jullie blik op de toekomst
14.30 – 15.00 uur Korte pauze
15.00 – 16.00 uur Strategische en persoonlijke keuzes dienstverlening 2020
16.00 – 16.30 uur Afronding & overgang avondprogramma
16.30 – 17.00 uur Verplaatsen naar Hotel Mercure Amsterdam City (3 minuten lopen) en eventueel inchecken
17.00 – 18.00 uur Inspiratie vanuit andere invalshoek: Jan van Veen, schaatscoach
o De wereld van topsport en de parallellen met gemeentelijke dienstverlening en professionals zoals jij
18.00 – 19.30 uur Diner
19.30 uur Einde programma
Dag 2 De stap naar doen
9.00 – 9.15 uur Welkom en introductie programma dag twee
9.15 – 12.30 uur Verbeteren van dienstverlening
12.30 - 13.30 uur Lunch
13.30 – 14.30 uur Vertaling naar eigen praktijk
o Organisatie
o Mensen
o Processen
o Informatievoorziening & ICT
14.30 – 15..30 uur Op basis van de uitkomsten
o Interpreteren resultaten positiebepaling
o Speelveldanalyse (extern)
15.30 – 16.30 uur Matchen positiebepaling & speelveld
o Scenario’s
16.30 – 17.00 uur Afronding en vervolgafspraken
o Welke opbrengsten verifiëren we in de context (CX Company)?
o Wat kun je morgen doen?
U kunt zich nog aanmelden via onze website www.PPO-academie.nl of stuur een mail naar Gezieta.vandenBelt@ppo-academie.nl