Meld je digitale succes aan bij KING voor 'Jouw succes, mijn succes'

23-11-2017 • Geplaatst in Nieuwsbrief door Renk Ruijter

Wilt u ook meer inwoners blij maken met uw online dienstverlening? En leren van de oplossingen van andere gemeenten en uitvoeringsorganisaties? Doe dan mee met Jouw succes, mijn succes.

En mogelijk profiteert uw eigen organisatie al binnen negen maanden van een verbeterde digitale dienstverlening. 

Goede voorbeelden liggen voor het oprapen bij de gemeenten en uitvoeringsorganisaties. Er zijn al diverse mooie toepassingen bedacht. Bijvoorbeeld manieren om snel een product of dienst aan te vragen, een tool om glasheldere webteksten te schrijven, een slimme app en een klantvriendelijke portal. Misschien heeft u uw succes al gevierd in uw organisatie? Helemaal goed! Maar wat ons betreft blijft het daar niet bij. Daarom nodigen zij u uit voor nóg een feestje. Buiten de deur.

Pitch & adopteer

KING organiseert in de derde week van januari een interactieve bijeenkomst waarin u uw online succes kunt pitchen voor andere gemeenten en uitvoeringsorganisaties.

Lukt het u om deze collega’s warm te maken voor uw oplossing? En - nog beter - ervoor te zorgen dat een andere gemeente of uitvoeringsorganisatie uw initiatief wil overnemen? Dan kunt u veel meer inwoners en klanten blij maken met uw succes.

Maar ook hier blijft het niet bij. Want uit de pitches van de andere deelnemers kunt u ook een online project adopteren dat goed in uw organisatie past. En waarmee u het leven makkelijk maakt van uw inwoners en klanten.

Een KING-coach gaat jullie helpen de oplossingen van elkaar over te nemen. Natuurlijk kijken we dan ook wat ervoor nodig is om het goede idee in alle gemeenten van Nederland te kunnen gaan invoeren.

En omdat zij vinden dat je elk succes moet vieren, sluiten ze de succesvolle invoering van jullie projecten af met een eindfeest. Hoe is uw online dienstverlening ingevoerd en ontvangen? En natuurlijk kijken ze vooruit: hoe kunnen ze ons bewezen succes verder verspreiden?

Voorwaarden

Zin om aan de slag te gaan? Lees dan verder.

  • Minstens 10 gemeenten en 4 uitvoeringsorganisaties doen mee aan dit project.
  • Het moet gaan om een bewezen succes. Zo weten we van elkaar dat de online dienstverlening gegarandeerd goed werkt.
  • De kosten voor de invoering van het succes bedragen idealiter niet meer dan 10.000 euro.
  • De online oplossing is eenvoudig te delen en niet al te moeilijk om in te voeren.
  • U heeft tijd en capaciteit vrijgemaakt om uw succes te delen en het succes van de andere gemeente of uitvoeringsorganisatie in uw organisatie in te voeren (binnen 6 tot 9 maanden, vanaf januari 2018).
  • De startbijeenkomst vindt plaats in de 3e week van januari, waarbij de projectleider en een vertegenwoordiger met mandaat (bestuurlijke verankering in directie/management) aanwezig zijn. Tijdens de startbijeenkomst inventariseren we welk succes bij uw organisatie past.

Meedoen?

Bent u geïnteresseerd? Laat KING dat dan weten via het aanmeldformulier.

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Sociale Media

LinkedIn: VIAG

Twitter: @ViagEvents

RSS: Nieuwsfeed VIAG

Nieuwsfeeds Overig