De ontwikkeling van de gemeentelijke informatievoorziening gaat op dit moment zeer snel, met grote veranderingen voor gemeenten en dus de informatieprofessionals. VIAG wil hier invloed op hebben, meepraten en kennis en ervaring van de gemeentelijke praktijk inbrengen.
Het bestuur heeft op basis van het Jaarplan 2018 in kaart gebracht welke werkgroepen nodig zijn en welke prioriteit deze hebben. De volledige lijst vindt u op https://www.viag.nl/workrooms/discussieruimte-werkgroepen
Per werkgroep zijn 3-5 leden nodig om te kunnen starten. Het tijdsbeslag proberen we zo laag mogelijk te houden, maar reken op ongeveer 5 dagen per jaar.
We zijn heel benieuwd naar uw reactie:
Elke werkgroep kiest een trekker en werkt samen met bestuur en verenigingsmanager uit wat de opdracht wordt. Waar nodig worden leden ook persoonlijk benaderd aan een werkgroep deel te nemen. Zodra een werkgroep actief is, wordt een werkruimte gemaakt op www.viag.nl en wordt deze ondersteund bij het functioneren.