Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Leveranciersbijeenkomst

04/06/2019

Graag nodigt VNG realisatie de VIAG bedrijfsleden u uit voor hun tweede leveranciersbijeenkomst van 2019. Ook in 2019 is het thema van onze leveranciersbijeenkomsten ‘Samen de Common Ground organiseren.’

Programma

Naast Common Ground is ook Samen Organiseren momenteel een belangrijk thema voor gemeenten. Voor meer informatie vanuit informatiekundig perspectief hierover verwijs ik u graag naar Gemma Online. Op de vorige Leveranciersdag van 29 maart jl. hebben we een nieuw initiatief aangekondigd om de dialoog met u als leverancier te verdiepen: de Ronde Tafels. De eerste gesprekken over de vijf hiervoor gekozen thema’s onderwerpen zijn op 7 juni al achter de rug en natuurlijk koppelen we de resultaten ervan graag terug.

Doelgroep

De bijeenkomsten zijn bedoeld voor ICT-leveranciers in het gemeentelijk domein en potentiële toetreders. Doel van de bijeenkomsten is kennis uitwisselen en bepalen hoe we elkaar kunnen versterken en concrete stappen kunnen zetten ter verbetering van de informatievoorziening van gemeenten.

De locatie voor de leveranciersbijeenkomsten blijft Kontakt der Kontinenten in Soesterberg. We starten om 9:30 uur. Wij zorgen voor een lunch en aan afsluitende borrel. U kunt zich alvast aanmelden via het aanmeldformulier.​

Volledig programma

Zodra het programma bekend is plaatsen we dit op de site.

Heeft u suggesties voor de volgende bijeenkomsten, dan vernemen wij die natuurlijk graag. Met uw vragen, opmerkingen en tips kunt u terecht bij Han Wammes.

Aanmelden voor de leveranciersbijeenkomst